Wat wilt u bereiken met uw nieuwsbrief?

De nieuwsbrief-set-up (€ 525,-) vormt het vertrekpunt van onze (maandelijkse) werkzaamheden.

Een goede strategie begint bij het inventariseren van uw doelen. Wat wilt u bereiken met uw nieuwsbrief? Wilt u elke maand nieuws of acties onder de aandacht brengen? Of kiest u voor een traject waarbij elke nieuwsbrief een stap is naar een specifiek doel – zoals een aankoop of samenwerking?  

In de set-up voeren wij het volgende uit:

  • Brainstorm - Wat zijn uw doelen en welke strategie past daarbij? In een brainstorm halen we uw doelstellingen boven water. Het resultaat? Een plan van aanpak voor het komende (half)jaar.
  • Contentkalender – Wat gaan we versturen en wanneer? Met een contentkalender houden we grip op de communicatiemomenten in het komende (half)jaar.
  • E-mailtemplate – Verstuur nieuwsbrieven in uw huisstijl met een template op maat. Werkt u met Mailchimp? Dan zorgen wij voor een lay-out in (de kleuren van) uw huisstijl.

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.