Hoe staan uw kanalen op social media erbij?

Met één van onze social set-ups bent u klaar om gezien te worden.

Geef uw bedrijf een vliegende start op social.

Voordat wij van start gaan met ons social media abonnement, voeren wij een social set-up uit. Dit doen wij om inzicht te krijgen in uw doelgroep, doelstellingen en bedrijfsidentiteit. 

Ook lopen wij de instellingen van uw kanalen op Facebook, Instagram en/of LinkedIn na - en voorzien wij deze van een nieuwe profiel- en omslagfoto. Benieuwd naar de details? Bekijk onderstaand onze Basis en Standaard set-up. 

Goed van start met een social set-up

Social set-up [Basis]: eenmalig € 495,-

Wilt u zo snel mogelijk aan de slag op social media? Wij zorgen ervoor dat uw kanalen klaar zijn om gezien te worden. Op basis van een contentkalender maken we een vliegende start. Ook uw visuele identiteit wordt versterkt. Onze designers creëren op basis van uw huisstijl een profielfoto (avatar) en omslagfoto voor Facebook, LinkedIn of Instagram. Zo geeft u nieuwe volgers de beste eerste indruk.

Wat krijgt u precies?

  • Een overzichtelijke contentkalender waarin uw toekomstige berichten worden verwerkt
  • Een check van alle actieve kanalen op social media – inclusief benodigde aanpassingen 
  • Een visueel aansprekende profielfoto en (indien van toepassing) omslagfoto per kanaal

Social set-up [Standaard]: eenmalig € 625,-

Werkt uw bedrijf met doelstellingen? Dan is een strategie op social media onmisbaar. Allereerst brengen we in kaart wat uw wensen en verwachtingen zijn. Wat wilt u bereiken op social media? Dat kunnen meer likes en volgers zijn – maar ook offerteaanvragen. Ook analyseren we uw concurrenten (op twee kanalen) en de kansen die zij laten liggen. Dit koppelen wij terug in een overzichtelijk document; het uitgangspunt van uw strategie op social media.

Ook uw visuele identiteit wordt versterkt. Onze designers creëren op basis van uw huisstijl een profielfoto (avatar) en omslagfoto (header) voor Facebook, LinkedIn of Twitter. Dit draagt bij aan een positieve eerste indruk bij nieuwe volgers.

Wat krijgt u precies?

  • Een strategie voor social media op twee tot drie kanalen naar keuze
  • Een overzichtelijke contentkalender waarin uw toekomstige berichten worden verwerkt
  • Een check van alle actieve kanalen op social media – inclusief benodigde aanpassingen 
  • Een visueel aansprekende profielfoto en (indien van toepassing) omslagfoto per kanaal
  • Een set templates (sjablonen) voor afbeeldingen op social media
    • Met deze sjablonen kunnen wij afbeeldingen in uw huisstijl creëren
    • Heeft u Photoshop? Dan kunt u ook zelf met de sjablonen aan de slag
Bekijk onze jobs
Werken bij het leukste webbureau van Alkmaar?

Wij zijn op zoek naar creatieve online marketeers en ervaren programmeurs.
Toe aan iets nieuws? Check de vacatures.

Werken bij het leukste webbureau van Alkmaar?

Wij zijn op zoek naar ervaren programmeurs.Toe aan iets nieuws? Check de vacatures.

Maak een afspraak
Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.